Betalen
Camicia verstuurt alle gegevens in een versleutelde SSL-container, zodat alle informatie volledig beveiligd is. U
kunt dit zelf ook controleren of u op een beveiligde website bevindt. U kunt dit herkennen aan het slotje of sleutel boven in het webadres van uw webbrowser. Het internetadres begint met: ‘https://’ ipv ‘http’, de ‘s’ staat voor secure.
Hiermee wordt aangegeven dat dit om een beveiligde versleutelde omgeving gaat.
Alle prijzen van de producten op de webshop zijn inclusief BTW.
ONZE BETAALMETHODEN
In onze webshop kan je met de volgende betaalmethoden betalen:
· Creditcard (Visa en Mastercard)
· Paypal
· iDeal
· Klarna (achteraf betalen)
· Mister Cash (dit geldt uitsluitend voor Belgische klanten)
· Sofort Banking
· Belfius
· KBC
· Apple Pay
CREDITCARD
Als u met de creditcard wilt betalen, doorloop u op de betaalpagina de volgende stappen:
1. Kies op de betaalpagina voor betalen met creditcard en vul uw creditcardnummer, vervaldatum en de validatiecode, dat ook wel bekendstaat
als CVC in. De validatiecode (CVC) staat op de achterkant van uw creditcard.
2. Daarna wordt er gevraagd naar uw persoonlijke ‘Securitycode’ in te voeren. Dit wachtwoord is een extra beveiligingsmaatregel waarmee u
bevestigd dat u de bevoegde kaarthouder bent. Mocht u niet in bezit te zijn van een ‘Securitycode’ dan kunt u deze opvragen bij uw bank.
3. Het aankoopbedrag wordt van uw bank afgeschreven, zodra uw bestelling verzonden is.
BETALEN MET PAYPAL
Wanneer uw met Paypal wilt betalen, dan doorloop u de volgende stappen.
1. Kies voor betaalmethode Paypal
2. U wordt nu doorgelinkt naar de Paypal pagina, waar u kunt inloggen met uw gegevens.
3. Wanneer de betaling succesvol is uitgevoerd, wordt u doorverwezen naar Camicia met een overzicht van uw betaling.
IDEAL
Wanneer u met iDeal wilt betalen, dan doorloop u de volgende stappen:
1. Op de betaalpagina kiest u voor iDeal als betaalmethode.
2. Hier voert u uw betaalgegevens in, als de betaling succesvol is uitgevoerd, dan zit u ‘succes’ staan en wordt u teruggestuurd naar de pagina met een overzicht van uw bestelling.
KLARNA
Als u met Klarna wilt betalen, dan kiest u voor achteraf betalen d.m.v. een digitale acceptgiro. U doorloop de volgende stappen:
1. Kies op de betaalpagina voor betalen met Klarna.
2. Vul uw gegevens in en druk op afrekenen.
3. U ontvangt een digitale acceptgiro. Wanneer u uw order wilt houden, dient u deze acceptgiro binnen 14 dagen te betalen.
4. Het volledige betaalproces loopt via Klarna.
Als uw aankoop niet goedgekeurd wordt, dan ontvangt u een melding met: “momenteel is het voor u niet mogelijk met Klarna te betalen. Kies a.u.b. voor een andere betaalwijze”. Dit heeft te maken dat Klarna een creditcheck doet om te kijken of u kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Hierbij wordt er gekeken naar uw betalingsgeschiedenis, het totaalbedrag van de bestelling en de externe informatie van een kredietbureau. Een combinatie van deze factoren zorgt ervoor dat uw betaling goedgekeurd wordt of niet. Mocht u niet goedgekeurd zijn, dan raden wij aan om een andere betaalmethoden te kiezen.
BETALEN MET MISTERCASH
Wanneer u wilt betalen met Mistercash(dit is uitsluitend voor Belgische klanten), dan doorloopt u de volgende stappen:
1. Op de betaalpagina, kies u voor Mistercash als betaalmethode.
2. Kies uw bank. U komt vervolgens in het betaalprogramma van uw bank, waarmee u met uw gegevens kunt inloggen.
3. Wanneer de betaling gelukt is, komt u op een succespagina, waarna u weer terug wordt gestuurd naar de betaalpagina.
Hier ziet u een overzicht van uw bestelling.
BETALEN MET SOFORT BANKING
Wanneer u wilt betalen met Sofort, dan wordt u doorverwezen naar de betaalomgeving van Sofort. U doorloopt de volgende stappen:
1. Kies uw betaalmethode, kies hiervoor Sofort.
2. Kies uw bank en land van herkomst. U komt vervolgens in het betaalprogramma van Sofort, waarme u met uw gegevens kunt inloggen.
3. Wanneer de betaling gelukt is, komt u op een succespagina, waarna u weer terug wordt gestuurd naar de betaalpagina. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling.
BETALING NIET GELUKT?
Wanneer uw betaling niet succesvol is afgerond, kan dit verschillende oorzaken hebben. Waaronder een technisch probleem bij uw
bank. Of met uw internetverbinding. Verder kan het ook te maken hebben met een verschil in land van herkomst van uw betaalkaart en uw IP-adres. Hierdoor weigert het betaalsysteem uw betaling om fraude te voorkomen. In andere gevallen, kunt u contact met ons opnemen via info@camicia.nl
kunt dit zelf ook controleren of u op een beveiligde website bevindt. U kunt dit herkennen aan het slotje of sleutel boven in het webadres van uw webbrowser. Het internetadres begint met: ‘https://’ ipv ‘http’, de ‘s’ staat voor secure.
Hiermee wordt aangegeven dat dit om een beveiligde versleutelde omgeving gaat.
Alle prijzen van de producten op de webshop zijn inclusief BTW.
ONZE BETAALMETHODEN
In onze webshop kan je met de volgende betaalmethoden betalen:
· Creditcard (Visa en Mastercard)
· Paypal
· iDeal
· Klarna (achteraf betalen)
· Mister Cash (dit geldt uitsluitend voor Belgische klanten)
· Sofort Banking
· Belfius
· KBC
· Apple Pay
CREDITCARD
Als u met de creditcard wilt betalen, doorloop u op de betaalpagina de volgende stappen:
1. Kies op de betaalpagina voor betalen met creditcard en vul uw creditcardnummer, vervaldatum en de validatiecode, dat ook wel bekendstaat
als CVC in. De validatiecode (CVC) staat op de achterkant van uw creditcard.
2. Daarna wordt er gevraagd naar uw persoonlijke ‘Securitycode’ in te voeren. Dit wachtwoord is een extra beveiligingsmaatregel waarmee u
bevestigd dat u de bevoegde kaarthouder bent. Mocht u niet in bezit te zijn van een ‘Securitycode’ dan kunt u deze opvragen bij uw bank.
3. Het aankoopbedrag wordt van uw bank afgeschreven, zodra uw bestelling verzonden is.
BETALEN MET PAYPAL
Wanneer uw met Paypal wilt betalen, dan doorloop u de volgende stappen.
1. Kies voor betaalmethode Paypal
2. U wordt nu doorgelinkt naar de Paypal pagina, waar u kunt inloggen met uw gegevens.
3. Wanneer de betaling succesvol is uitgevoerd, wordt u doorverwezen naar Camicia met een overzicht van uw betaling.
IDEAL
Wanneer u met iDeal wilt betalen, dan doorloop u de volgende stappen:
1. Op de betaalpagina kiest u voor iDeal als betaalmethode.
2. Hier voert u uw betaalgegevens in, als de betaling succesvol is uitgevoerd, dan zit u ‘succes’ staan en wordt u teruggestuurd naar de pagina met een overzicht van uw bestelling.
KLARNA
Als u met Klarna wilt betalen, dan kiest u voor achteraf betalen d.m.v. een digitale acceptgiro. U doorloop de volgende stappen:
1. Kies op de betaalpagina voor betalen met Klarna.
2. Vul uw gegevens in en druk op afrekenen.
3. U ontvangt een digitale acceptgiro. Wanneer u uw order wilt houden, dient u deze acceptgiro binnen 14 dagen te betalen.
4. Het volledige betaalproces loopt via Klarna.
Als uw aankoop niet goedgekeurd wordt, dan ontvangt u een melding met: “momenteel is het voor u niet mogelijk met Klarna te betalen. Kies a.u.b. voor een andere betaalwijze”. Dit heeft te maken dat Klarna een creditcheck doet om te kijken of u kunt bestellen voor het gekozen bedrag. Hierbij wordt er gekeken naar uw betalingsgeschiedenis, het totaalbedrag van de bestelling en de externe informatie van een kredietbureau. Een combinatie van deze factoren zorgt ervoor dat uw betaling goedgekeurd wordt of niet. Mocht u niet goedgekeurd zijn, dan raden wij aan om een andere betaalmethoden te kiezen.
BETALEN MET MISTERCASH
Wanneer u wilt betalen met Mistercash(dit is uitsluitend voor Belgische klanten), dan doorloopt u de volgende stappen:
1. Op de betaalpagina, kies u voor Mistercash als betaalmethode.
2. Kies uw bank. U komt vervolgens in het betaalprogramma van uw bank, waarmee u met uw gegevens kunt inloggen.
3. Wanneer de betaling gelukt is, komt u op een succespagina, waarna u weer terug wordt gestuurd naar de betaalpagina.
Hier ziet u een overzicht van uw bestelling.
BETALEN MET SOFORT BANKING
Wanneer u wilt betalen met Sofort, dan wordt u doorverwezen naar de betaalomgeving van Sofort. U doorloopt de volgende stappen:
1. Kies uw betaalmethode, kies hiervoor Sofort.
2. Kies uw bank en land van herkomst. U komt vervolgens in het betaalprogramma van Sofort, waarme u met uw gegevens kunt inloggen.
3. Wanneer de betaling gelukt is, komt u op een succespagina, waarna u weer terug wordt gestuurd naar de betaalpagina. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling.
BETALING NIET GELUKT?
Wanneer uw betaling niet succesvol is afgerond, kan dit verschillende oorzaken hebben. Waaronder een technisch probleem bij uw
bank. Of met uw internetverbinding. Verder kan het ook te maken hebben met een verschil in land van herkomst van uw betaalkaart en uw IP-adres. Hierdoor weigert het betaalsysteem uw betaling om fraude te voorkomen. In andere gevallen, kunt u contact met ons opnemen via info@camicia.nl